sobota 24. května 2014

Mandrage - Mechanik

Předehra:2x Emi, G, A, C 

Emi Hele kotě, G ty máš ale štěstí,
A zatím co bušíš C do palubky pěstí!
Emi Hele kotě, G máš najeto hodně,
A narazilas právě C zrovna na mě!

Mám velkej klíč a rychlej šroubovák,
když ti to heká, je to pekáč, je to vrak.
Já se ti na to podívám,
dutiny pístu vystříkám.

Emi Jsem mechanik, jsem G mechanik!
A Jsem mechanik, jsem C mechanik!
Emi Jsem mechanik, jsem G mechanik!
A Jsem mechanik, jsem C mechanik!

Hele kotě, není to na odpis,
když využiješ můj dokonalý servis
Já ti to udělám hned,
když budeš chtít,
nikdo ti to neudělá líp!

Mám velkej klíč
a rychlej šroubovák,
to chce jen zahřát motor,
Je to tak!

Potom tam strčim svoje nářadí,
neboj se kotě já si poradím!

Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou

Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!


Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou

Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
Jsem mechanik, jsem mechanik!
O-ou
O-ou
O-ou
O-ou

Žádné komentáře:

Okomentovat